my baby is here

Idag kom min älskling hiit! :D hihihi, har saknat honom jätte mkt.
Vi var och hämtade honom i resecentrum vid 12 tiden, sen åkte vi ut och kollade förbi min bror när han jobbade med alla söta små barn :D haha..
Vi har precis ätit nu.. sitter och tittar på tv:n, 40 years old virgin.. så illa haha.
Har laddat ner massa filmer, så vi ska sitta o titta på dom inatt :D

Igår var jag med Lina, åkte och handlade med mamma, som äntligen fick köra bilen ensam.. haha, måste säga att man var lite nervös och hon var såå försiktig. Vi var på Maxi och handlade mat, gick förbi in på H&M hittade söötaste nattkläderna, Hello Kitty shorts och linne.. 149:- .. men, finns viktigare saker att köpa så, det blev inget :P ville köpa skor.

Iaf.. skolan börjar på tisdag & augustifestivalen är nästa vecka också.
 Hoppas det blir kul :) min älskling är ju hääär..
Vet inte vad mer jag ska skriva, vi ska fortsätta se på tv nu..
byeebye

Ermin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0