Music makes me wanna dance.

Dans, dans, dans och dans! Dans är mitt livs feta hobby! Så fort en bra låt går på så är det upp & dansa som gäller, haha! :D Dansar lite allt möjligt egentligen men det jag går mest för är ju streetdance. Finns så många klockrena stilar, handlar om hur man framför den och vad man gör utav det.
Det var synd att man inte kunde fortsätta o dansa tillsammans med sina vänner som jag gjorde förut. Och vi var för några, vad är det med norrköping egentligen? Finns ingen dans i den här tråkiga staden. Men vi får se hur det blir.

Sitter och spanar in YouTube som vanligt. Tittar på en av mina favorit dansgrupper, nämligen JabbaWockeez!
Dom är bara föör bra. Det bästa är att alla i gruppen kan dansa, så det är liksom ingen som verkar sämre.. tycker jag iaf !
Här är ett klipp där dom dansar i TV-programmet "America's best dancecrew".



JabbaWockeez "Icebox" :
http://youtube.com/watch?v=efHtdfF-HRE

Här en en av mina abosluta favoriter also! Får gåshud varenda gång jag ser dom.
Philippine All-stars, dansgrupp med både tjejer & killer, awesome!
Philippine All-Stars 2006 World HipHop Champs
http://youtube.com/watch?v=Pk2L26Q-UyU

Detta är ju dock ingen dansgrupp men damn så klockren video! haha, ni bara måste se denna.
Tjejerna blir helt fucked up av att se videon! :D
http://youtube.com/watch?v=W_FcAo_VSaQ

Okej, nog med YouTube för idag, haha!
Ifall ni vet några fler såna här dansvideos, SKICKA! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0