MSN

Känner mig trött, helt seg dag i skolan idag..
Vi satt uppe i datasalen, där jag skrev mitt tidigare inlägg.



Man ser på oss alla att vi hade ångest, haha..

Provade nyss att ladda ner nya versionen av msn, Windows Live Messenger Beta.. tror jag den hette.. och den sög! Hatar att dom ska göra saker så avancerade hela tiden..
Ändrar på allt o ska vara så moderna blabla.. irriterande. Så jag radera den och ladda ner vanliga Windows Live Messenger som jag hade innan.. den är bäst :)
Så mitt tips är att INTE ladda ner Beta versionen, den var för jobbig.

Fan, har jätte ont i magen :( är inte hungrig eller något, bara ont.. jobbigt.
Ska nog ta och laga lite mat ändå :) och se på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0