more shopping

Idag var jag på stan igen med Lina och Khlode. Melissa skulle följa med men hon blev tvungen att jobba, stackaren. Vi gick runt lite överallt kollade runt.. hittade några saker, är inte så mycket mer jag behöver nu :)
so this is what i found.



1. New Yorker - Svart väst (passar väldigt bra med fin skjorta eller vanligt baslinne)
2. H&M - Röd randig skjorta (måste säga att jag inte skulle köpt denna om den inte satt så damn goregous med pennkjol!!)
3. Ur&Penn - Armband (köpte den för de fina mönstrena, ser lite 3D gjort ut haha, kameran förstörde skönheten)
                        Örhängen (väldigt söta, passar fint spec. med eleganta kläder och lockigt hår)
                        Ring med rosett (hur söt är den inte? får ens hand att se gullig ut, hihi)
4. KICKS - Mascara, voluminious X5 - carbon black. (aldrig haft den innan, bara X4 och den är väldigt bra på mina ögonfransar)

Det är vad jag köpte idag :) får se om jag kommer att behöva någonting mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0