min mage pratar

.. den vill ha maaat!
Vi sitter på lektion i datasalen. Alla leker att dom jobbar på vårat religionsarbete men det kan man ju glömma :) Vissa spelar spel, vissa läser nyheter, bloggar, kläder.. allt förutom det vi sitter här för att göra. Typiskt vi. Vi har lunch om 10 min, det blir spaghetti och köttfärssås! :) bra att det är god mat för att jag är såå hungrig! Fick förut reda på att våran psykologi lärare inte är här, så ska dra hem efter lunch :) och åka hem och väcka älsklingen som jag antar fortfarande sover. vi får se hur det blir idag, kanske åker ut till mamma igen, förhoppningsvis med min älskling :) men vi får se. Nu börjar alla klaga på att de är så hungriga, så nu ska vi gå till matsalen och tömma hela köket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0