min kära blogg

.. ber ännu en gång om ursäkt för dålig uppdatering!
har inte varit hemma, igår var vi ute i norsholm hos mamma och lars! blev litet julfirande men mest spel och tävlingar haha, riktiga nördar.. nej men han har ett dataspel med bil som man kör me ratt o co. riktigt svårt men riktigt kul! :D och sen hade vi köpt ett hockeyspel till lars i julklapp så vi nördade på det hela kvällen också haha..
vi käkade massor me mat, åt föör mycket choklad! älskar paradis chokladask, alla började plocka från de övre lagret men sen så fanns de ingen mer choklad som var god.. massa likör bajs.. så jag plockade från undre lagret.. så min bror kämpa me att äta upp allt från övre lagret för o få ta de undre lagret hahaha.. sen när han väl var klar så tog han bort övre lagret så fanns bara typ 4 st kvar! HAHA..

- christoffer vad gör du?
- äter upp all choklad så jag kan ta understa lagret? :D
- *dör av skratt inombords* okej!
- *stoffe flyttar översta lagret med världens leende* - VA FAAAAAN!
- *dags att gå därifrån (a)*

en annan sak me min bror är att efter varje mening säger han "för jag är idrottsman" haha som en tönt.
christoffer varför äter du pizza de e fettigt?
- och? jag är idrottsman ja behöver fett
jag skulle precis hoppa in i dushen när min bror säger: nej jag ska dusha först! *hmm varför?*
- för jag är idrottsman vi måste duscha direkt efter träningen.. kan bli sjuk annars

haha fjaaaaaaaaaaaaaaaant
anyways, nog om honom nu..
just det, stackars prince är rädd för branta trappor efter dåliga erfarenheter. han har tidigare ramlat ner från en brant trappa och vi försökte få fegisen att möta rädslan.. gissa om det gick? SJÄLVKLART! :D så himla söt.. vi försökte flera gånger med att själva gå upp och ner för att visa att de inte var farligt men det hjälpte inte.. så tänkte vi att lars hund skulle gå ner och visa istället, och DÅ kunde han gå ner :D yeeeay, efter de sprang han upp o ner hela tiden haha..

efter kvällen så åkte merry, jimmie och petra hem med prince medan jag, älsklingen och min bror stannade och sov över.. jag och ermin kunde inte sova som vanligt.. dels för att sängen var som sten och dels för att vi inte äns var trötta så vi satt uppe till 5 på morgon och spelade kort haha :D sen skulle vi vakna kl 8 för att åka hem..
eftersom vi inte sov mycket så passade vi på att sova en stund men vi somnade helt och vaknade inte för att kunna gå på stan! FAN! vill gå och shoppa loss nu när det är världens rea! har redan köpt lite men nu är rean extrem så.. =/ better hurry before it all goes away..

 
 
 
 


här är en video på när jag och ermin ska skrämma min bror, de läskigaste var nog då vi skulle banka på fönstret och skrämma honom.. så ramlade jag istället och skrek som jag vet inte vad av panik och jag skrämde nog mig själv mer haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0