min dag..

Idag har jag varit med min älskling :D vi drog med mamma och handlade lite..
köpte lite hudprodukter och sånt.. köpte rakhyvel också. BIC Soleil Lady med gel.. Var faktiskt väldigt bra, drog bort hår på ett enda drag.
kanske lite för bra?



var lite klumpig & så kan det gå =/ men den var bra :) blev leeent!

Iaf, sen så gick vi på stan ett tag, min älskling köpte ett par jeans byxor åt mig, som gick itll knäna :D jäte söta.
Mamma var med, haha.. tappade bort henne hela tiden! Efter ett tag blev vi trötta och gick hem och åt maat! :D
Min syster var här med söta prince också.. han har blivit så duktigt :) vi rökte vattenpipa.


 


Sen gick vi på en liten kvällspromenad, följde merry hem :D det var skönt.
Efter vi kom hem skickade dom sms och så drog vi till hageby grillen och köpte maaat :D
Åt det här hemma hos oss.. tittade lite på Ultimate fight.. Sen drog merry & jimmie hem igen..
Men vi hade kul iallafaall :D

PEACE OUT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0