med khlode

Var på stan igen med khlode :D
Kollade runt lite extra, kommer gå tillbaka imorgon eftersom jag får pengarna då.. så kommer köpa mer! :D haha, shopaholic? nej då :) efter vi gick på stan så gick vi till Gu' va gott och åt mat. Jag tog kebabtallrik med pomme, khlode åt pizza..

- hej! jag skulle vilja ha en kebab me tallrik.
HAHAHAHAHA, lite dum får man vara ibland!

inte nog me det, khlodes pizza blev bränd i botten hahaha. sen så kom en i personalen o började snacka om att hon kunde få ny pizza o sånt, sen sa khlode nej o sånt så fortsatte han o blabla.. sen kom han igen och fråga om hon ville ha en till läsk, då sa hon nej igen men nej han kom tillbaka och gav henne en läsk.. när vi ätit klart så ropa han på henne IGEN o bad om ursäkt för den brända pizzan med leende.. hmm, flirtade? .. TILL MAX! sen ser man honom utanför fönstret med fru och barn.. HALLÅ? haha, inte första gången han gör sånt kan jag säga..

i allafall, det var det,, imorgon ska jag ju på stan igen.. kommer vara med khlode och mell :) och om älsklingen kommer så ska jag på stan med honom :D hihi..
nu ska jag bara softa lite, får se vad jag hittar på :) bye!

 

c r i s t a l  -  " i n b r o t t s t j u v e n "  /  k h l o d e  -  " s h e ' s  t h e  m a n "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0