Mc Donalds

.. i'm lovin it!
Haha, vi (jag, mama, syster, jimmie & petra) åt nyss mat från mc donalds. Prince gick runt som en tiggare till alla, han fick min sista bit så nu älskar han mig, NOT! sitter just nu och äter upp isen från coca colan..

Idag gick jag i skolan till ca 3 tiden, efter det gick jag hem till min syster och testade lite kläder. De hade kartonger fulla med kläder eftersom jimmie känner en kille som äger klädbutik så får de hem sjukt mkt kläder som dom kan få för riktigt billigt pris. T.ex ett linne som kostar 300:- får vi för 50:- en tröja som min syster fick för 200:- kostar egentligen 900:- så, great deal huh? haha, så var där och provade lite.. fanns några skitsöta linnen! lite synd att deras storlekar är så små. men det blir nog bra ändå :) de hade fina killkläder också! funderar på vad av de som jag ska köpa, så får ni se snart! :D
Efter det så har vi varit här hemma, ätit fet mat och bara chillat. Nu måste jag  plugga till historia provet på fredag, melissa tjatar på mig, haha <3 :D hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0