matdags!

Godmorgon alla :) jag vaknade lite sent idag, älskling ringde och väckte mig vid halv 1 men somnade om igen och gick upp vid halv 2 istället. Känns skönt eftersom jag inte har fått sova ut på länge. Börjar oftast kl. 08:00 och det innebär att jag måste vakna kl. 05:00! Mamma börjar jobba 7, så vi åker härifrån vid 06:15.. hmm, inte mycket sömn för mig som sover sent och vaknar tidigt. Fast idag mår jag greeat! Blir att plugga och sånt, men det fixar jag! :) Nu är det dags för mig att äta. Jobbigt att jag inte har micro här, så får gå till huset och värma min mat varje gång =/  jaja, måste man så måste man.. det är mat från spicy hot! how can i say no? :D

Efter maten tänkte jag att jag skulle ändra några smådetaljer med bloggen, börjar tröttna lite på vissa saker.. haha :) peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0