MALMÖ!

Sitter nu hemma hos älsklingen, kom hit vid 3 tiden idag..
Satt på tåget i ca 3 timmar, men det var ganska kul :) satt en mamma med sina två barn framför mig.. dösöta!
Pojken var i fyraårsåldern, och hade polisförhör med mig.. haha.

Pojken: Vart ska du?
Jag : Till malmö :)
Pojken: Vi ska också dit :)
Pojken: Vart är du ifrån?
Jag: Jag är inte från Sverige :)
Pojken: =/ joho! Fast min pappa är inte heller från sverige, han e från malmö..

Haha, skitsöt! :) sen började han fråga mig hur många kusiner jag har..
Jag ljög och sa 20 st (egentligen typ 80 st om inte mer) pojken skulle fått hjärtattack..
Han bara, det går inte! =/ Kan man ha så många?
Sen fortsatte historien.. skitkul :)

Men men, har varit kul änsålänge.. fick presenter av dom, skitfina! Får visa dom senare..
Dom kan min stil precis! :D
Nu ska jag och ermin ut o köra ferrarri, haha.. vet inte vart vi ska..

Pyss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0