målande & plugg

Nu sitter jag och pluggar på naturkunskap, har instuderingsfrågor som ska bli klara ikväll förhoppningsvis. Har prov på fredag så det är bra om jag blir klar ikväll så jag kan läsa in det imorgon :) Förut så var jag i huset, målade i garderoben.. det är snart klar. Jag och mamma ska fortsätta i helgen. Det var hur jobbigt som helst, fick nästan kramp i händerna! Men det är kul + lite träning i armarna skadar ju inte haha (a)

Just det, spindeln.. haha, blev inget av med "mamma får ta hand om resten" det blev "jag får ta hand om resten".. så, under hela dagen så har spindeln legat under den vackra vasen.. så förut visste jag inte om han hade kvävts eller något. Iallafall, jag drog under hårt papper, och lyfte upp vasen med pappret för hålet.. det gled undan lite och då såg jag spindelns ben tränga sig ut, döäckligt! Sen så hade jag en hink me vatten förberedd, inte bara vatten utan diskmedel, listerine och hårspray i för att försäkra att den skulle dö! im so evil :( sen så kasta jag ner den i vattnet, och den var nog död innan, eller så dog den himla fort. var rädd att det var en hona, de va därför ja la den i vattnet =/ well well, känns lite dumt men vad ska man göra :P haha..

nu ska jag fortsätta plugga, är snart klar :) skriver senare igen..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0