magsjuk?

Gick aldrig till skolan idag, har väldigt ont i min mage. Skickade mail till min lärare och frågade om det kunde vara något från Bangladesh. Bakterier, eller något. Får hoppas att det inte är något allvarligt, men magen krampar och det gör ont. Om jag inte får svar så får jag väll åka ut till vårdcentralen och kolla upp det.

Igår hade jag kul med mina flickor :) Lina & Khlode. Vi drog hem hit till min syster, åt upp min systers klockrena chokladkaka! Kollade på film, tv, spelade Buzz haha och åt god mat :D alltid lika kul. Vem vann på Buzz då, om inte jag.. simply the best? hahaha, nej då.. alla vann åtminstone en gång :) men de va kul. Khlode drog senare hemåt. Lina som skulle sova över stannade kvar och vi spelade lite Guitar Heroes, haha lovar vi är bra ;) nördade tills 12 på natten. Sen så vaknade vi, eller jag latade mig lite.. men hon skulle ju ha skola så hon vaknade tidigare. Det fanns en låt vi aldrig klarade igår innan vi la oss så vi kände att vi var tvugna o klara den nu på morgon, och det gjorde vi haha :)

Nu sitter jag och tråkar lite, är inte trött men vill sova mer. Ska göra lite frukost till mig själv, och sen hitta på något skojj :)


 





(bilderna är tagna från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0