lite smått irriterande..

Ser att du gång på gång härmar mig med vissa saker, gör som jag, skriver som jag.. varför inte bara fråga istället? lite irriterande att sitta o läsa sånt..
Ska inte nämna några namn, personen vet säkert vem det är själv.. och nej, emilia det var inte du! hahaha :D jaja, sånt man får ta när man bloggar :) right?

Inga planer för ikväll, det är Lucia Movienight ikväll men har inte ork för det alls!
För er som inte vet så är det att man får se filmer på bio, heeela natten lååång :D tills morgonen..
folk ska vara glada över att det hamnade på en fredag, sist var de folk som kom som zombies direkt till skolan haha.. suicide..




Nu ska jag laga lite mat!
 friterad kyckling, pommes med bearnaisesås! AMEN!




Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde bli modell :D

2009-04-11 @ 01:13:05
URL: http://kaamilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0