letandet efter glasögonen.

# 115 - letandet efter glasögonen.

Var precis ute och letade efter mammas läsglasögon som hon hade tappat igår..
Kanske inte så stor chans att man hittar dom, men det var värt ett försök.
Var ute nu i ca. 30 min tills det kom en gammal tant och såg att jag letade efter någonting.
Så förklarade jag att glasögonen borde ligga här osv. Så började hon leta, så gullig!
Hon sa: 4 ögon kanske är bättre än 2 .. haha, unconditional love (a)
nej, men visst var det gulligt? så gick vi där bland det höga gräset och letade tillsammans.. hand i hand. hahaha, nej jag skoja bara :)
Känndes lite hopplöst att fortsätta leta, så jag tackade för hjälpen & gick hem :)
Så var det med den saken, mamma får helt enkelt köpa nya.. Sen vet man ju aldrig om dom fortfarande finns där någonstans, för skojs skull ska vi leta när älskling kommer.. han brukar ju ha bra ögon för att hitta saker.

Nu är jag hemma i allafall, blåser som bara den ute..
Lite kyligt, men ibland är det kul när det blåser.. minns en gång när jag var mindre, vägde ca. 25 kg och kortis.
På tal om min vikt, gissa vad jag vägde i 2:an? 19 kg! Ja, så smal var jag! Låter aneroxi smalt men inte så äckligt.. sjukt hur lite det låter, men så var det..
Iaf, då när jag var mindre så gick jag ut i världens storm.. blåste fett hårt!
Jag skojar inte, när jag hoppade uppåt i medvind så flög jag framåt.. och mina kompisar dog av skratt!
I belive i can fly! *lalala* haha, ja det var lite kul faktiskt :)

                  


Nu ska jag ta och dricka ett glas iskall coca-cola! *mmmm*

Sen ska jag städa mitt rum :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0