läggdags?

Detta blir min sista uppdatering för idag, sen ska jag försöka somna. Min bror kommer sitta vid min dator och spela spel, så får se om man somnar :) Sitter och lyssnar på musik just nu, min bror ligger på golvet och stretchar för att han har kramper, hähä. Nu sitter han och försöker få mig att skryta om honom, hahah. Blää, Premier Cola är äckligt =/ kan inte dricka något annat än orginal.. eller det är i allafall det godaste :)
Iaf, här kommer låtarna jag lyssnat mest på idag :)

Dagens Låtar:
Lil' Wayne ft. Cory Guns -
A millie
Toploader - dancing in the moonlight
Bishop Lamont - Feel on it
Spice Girls - Lollipop (haha, old memories)
Shaggy - Angel
B5 - in my bedroom

Goodnight folks!

Kommentarer
Postat av: sofie

lyssna på how you´d be today :P så himla bra :D

2009-04-10 @ 21:34:02
URL: http://sofielou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0