ladies

Idag har jag knappt varit hemma, därför denna dåliga uppdatering! Idag var jag i skolan, började kl 8. Vid 1 gick jag till min syster som bor knappt 4 min från skolan eftersom jag hade håltimme till 14.35. så orka sitta i skolan ensam medan melissa är på matte lektion. Somnade i hennes soffa eftersom jag var såå trött, och är fortfarande.. mina ögon är helt sega. I allafall, efter skolan så kom pappa och hämtade mig, drog hem för att checka resväskor och sånt, så att det blir bra inför resan :) spännandee! Efter det skjutsade han hem mig, Lina kom och vi skulle ner till stan för att träffa mell och khlodie.. vi skulle sitta och feta oss på mc donalds så vi möttes i stan kl 7, vi satt där feta oss i ca. 2 timmar haha.. men det var kul, träffade min bror där också, som skulle gå på bio haha.. Så vid 9 - halv 10 så var jag och Lina hemma hos mig igen.. softade lite innan hon gick igen.. här kommer några bilder



 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0