julstämning

Kom precis hem från skolan, känner mig trött!
Dagen började med att vi gick till kyrkan för lucia, det var faktiskt fint :) efter det, så gick vi tillbaka till skolan och fick vänta 1½ timme tills lektionen började. Vi satt i cafeterian och drack varmchoklad, mysigt (H) hela skolan luktade lussekatter, julmusik, det snöade ute, våran lärare ser ut som tomten.. haha, världens julstämning idag :) det jobbigaste är bara att snön blivit till blask på vägarna så mina skor blev ju lite blöta..


 
varm choklad, mörkt rum, tjejsnack.. yes (H)


Nu när jag kom hem så såg jag att min älskling fortfarande låg i sängen, haha.. latmask! fast känner mig sugen på att sova jag också, sov inte så bra inatt..Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0