jobbigt

Jo, det är jobbigt att ha ont på flera ställen i kroppen samtidigt. Skulle behöva en fet massage just nu. Känner mig ganska trött just nu, är hemma hos min syster igen. Min bror sitter och nördar på guitar hero, jag sitter här och jag spelade nyss The Sims 2, haha roligt faktiskt :) hmm, jag vet att klockan är mycket men funderar på att göra något att äta. Gillar inte att somna på tom mage, gör ni? Får se vad kylskåpet har att erbjuda :)

Skönt med helg! Behövs verkligen då jag vaknar vid halv 6 - 6 den senaste veckan. Så får inte den sömn jag behöver. Nej, de finns inte så mycket mer att säga. Har inte gjort något speciellt idag, varit med min bror.. drog till pappa en stund och spelade schack mot min bror haha :) jag suger på schack.. jaja, gonatt allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0