inget skrivande..

Har inte blivit något skrivande på en vecka nu, varför? har inte orkat.
Älsklingen har ju varit här också hela lovet så, då orkar man inte sitta och skriva blogg hela tiden :)
Söndag idag, lovets sista dag. Vill ha meer lov! Skolan är så jobbig :( Imorgon ska vi i min grupp vaccinera oss inför Bangladesh resan. Måste ha tag i mitt vaccinationskort, annars måste jag ta ALLA sprutor + lite till.. blir ju lite jobbigt så får hoppas att mamma har den här någonstans :)



Under lovet har jag bara varit med min älskling, dagarna har gått fort och han åker imorgon =/
Just nu sitter han och min bror och spelar på playstation 3 som jag köpte, ermin blev för glad! haha, det var bara för hans skull :) vi ska snart äta frukost, men vill att de ska gå ner och köpa läsk för annars får vi dricka vatten.
Okej, vatten är bäst men jag känner mig sugen på coca cola! :D inte bra..



Igår, så gick vi runt lite på stan.. köpte en riktigt fin t-shirt åt ermin på New Yorker.. finns en brun i tjejmodell som jag ska köpa ;) efter det åt vi på Mc Donald's och tjockade oss.
Vi tänkte dra och promenera i skogen, men vi var för trötta i benen och kylan gjorde det inte bättre.
Alltså, iskallt ute ju! Men nu är det lite soligt så vi ska väll till skogen sen :)
Igårkväll gjorde jag bort mig.. vi skulle ner till videostaden och köpa snacks. när vi kom fram till källardörren så insåg jag att jag hade glömt nycklarna hemma. Från stunden jag stängde vår ytterdörr så var vi utlåsta. Ermin hade bara t-shirt på sig och det var kallt, men vi stog inne i porten som gamla tider haha.. fick ringa på grannen och be om att få låna telefon och det fick jag. så jag ringde pappa som fick komma och hämta oss :)

Men men, lovet har faktiskt varit bra.. skulle inte skada med en vecka till (a)
Nu ska vi äta frukost, och från och med nu ska jag börja blogga mera :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0