ingen filosofi

Står nu i skolans bibliotek och gör absolut ingenting. Var i skolan 07:50 imorse och vi började 08:20. Sitter ner och väntar på att lektionen ska börja. Ser ingen i klassen? Sen får jag ett sms av Rima, där hon skriver att vi inte har filosofi idag! Helvete, vad gör jag här tänkte jag? Men sen så kom jag på att jag och Rima kan plugga klart vår svenska. Så jag fick henne att komma till skolan tidigare, och vänta med mig.. hihi :) inte för jag tror att vi kommer plugga alls men vi tänkte fika lite. Hon kommer nog när som helst så tänkte att jag ska babbla på tills hon kommer. Blev inte mycket babbel, för hon är här nu.. haha :) nu ska vi sätta oss och dricka varm choklad och prata om vår ångest för skolan!


PS. Har hittat min kamera laddare så ni kan förvänta er en roligare blogg framöver! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0