imorgon åker jag.

Imorgon åker jaag, jag har fortfarande inte fattat det än. I nästan 3 veckor, massa resande. Kommer bli jobbigt, men väldigt kul! kommer speciellt sakna min älskling, sakna att prata med han! :( <3 han e min lilla bebis, vi kommer ses efter resan så det blir ganska snart ändå :) hihi.. nu sa jag hejdå till min kära bror! försökte brotta ner honom, tror ni att det gick? hell no, fick själv ont.. haha :) nu måste jag fortsätta packa.. imorgon ska vi mötas i resecentrum klockan 13:00 efter det åker vi till Arlanda och vidare till Qatar, från Qatar till Bangladesh. Lång resa dit. Kommer att blogga varje dag där nere, inte så ofta men så fort jag kan! :) lite videos, bilder osv. så glöm inte kolla in min blogg. Lägger upp en ny kategori för resan :) GOODBYE SWEDEN. VÄLKOMMEN 30 + GRADER! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0