i'm still alive.

YES, efter att ha varit död ett bra tag så har jag återuppstått.
Känns som evigheter sen jag skrev sist, och det var det också. Jo, jag är hemma från Banladesh, men är just nu hos älsklingen i malmö ifall ni undrar. Åkte hit morgonen efter att jag kom hem från Bangladesh. Första och bästa tåget direkt, hade saknat honom för mycket!
Så nu är jag här, mår hur bra som helst! Hade en underbar resa! Kommer sakna Bangladesh, promenera vid Ganges under solnedgången, gå ut i värmen och stekas. Något som tyvärr inte kan upplevas här i Sverige. Självklart så fanns det en massa andra bra saker som man kommer sakna, men måste säga: borta bra men hemma bäst! Efter resan har jag lärt mig att se på saker på ett mer uppskattande sätt, går inte att förklara. Kommer lägga upp en massa bilder inom kort så ni ska få se! :)

Jag hoppas att ni mår bra, några nyheter i Sverige under tiden jag varit borta? Kan lova att jag har. Mina vänner och jag har mycket att ta ifatt. Planerna var också att få med mig en man hem till Khlode, men som man sedan märkte så var det försent. Det är bra khlode, nu slapp jag bära me mig mannen från gatan till dig, haha. Längtar tills jag får träffa alla. Var bara hemma i norrköping några timmar innan jag var tvungen att ta tåget till Malmö.

Men men, det var väll bara det jag ville säga. Idag har jag varit med älsklingen. Gått runt på stan, köpte lite kläder, softat hemma, tjockat oss på Mc DOnalds, köpte godsaker & kollade på film. Ah, det är ju underbaaaart *skånsk dialekt* haha..
Nej, kära läsare.. nu ska jag gå till vardagsrummet och softa igen.. Gonatt till er alla! Mer inlägg kommer imorgon! :) PEACE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0