i'm back

Nu sitter jag hemma igen, vid min dator, i mitt rum.. aah, skönt :) Har varit hos pappa hela veckan, UTAN internet som Ermin skrev i det tidigare inlägget :) haha. Ja, idag har det inte hänt så mycket, var i skolan och nu är jag hemma. Om jag inte sagt något tidigare så har make-up kursen börjat, hihi alltså kommer bli en klockren kurs.. imorgon ska jag få ansiktsbehandling då (a) gjorde en på sandra sist, så nu är det min tur :) hoppas bara att Lina byter till min grupp.. Tänkte att jag skulle skriva in lite information och annat under kursens gång eftersom det är bra information, sådant man bör veta om man är make-up freak, hur man sminkar, hur man tar hand om sin hud osv. det blir väll intressant? :) får bli en ny kategori imorgon då :)

Nu måste jag nog sätta igång med plugget lite. Har prov i filosofi på torsdag! gissa om det är lätt? neej. Jag skriver senare igen :) ska ladda upp bilder från Bangladesh som jag aldrig hunnit eller orkat göra (a) byebye

                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0