i want, i want.

Sitter nu och tittar på internet där det finns så mycket man vill ha. It sucks att man inte har sommarjobb så man får lite mer pengar. Men det ordnar sig :)
Kan också nämna att jag försöker alltid hitta bra saker till ett billigt pris. Tror nästan de flesta är sånna, men det gäller o hitta det också :) Klart man vill ha det bästa men rik är man ju inte :P
Just nu känner jag att jag behöver en locktång! Funderade ett tag på att permanenta lockigt men, tror nog inte det blir av.. köper en locktång istället! :) Fanns några billiga på asos.com fast är osäker på om de är bra, nån som vet? Tänkte dra in till stan i veckan o kolla inne på Hårvårdsbaren dom lär nog ha något. Men sen handlar det ju om att lockarna ska hålla också, så jobbigt när dom bara lägger sig ner efter man går ut. Vissa anväder någon spray, vissa använder mousse.. jag använder både och, men inte för mycket spray så håret blir för stelt :P Har ett par Wella hårprodukter, tycker deras spray är bra :)



hillary duff med lockigt.


Anyways.. mer saker jag behöver är MOBIL. Min är helt i sin egna värld och funkar typ aldrig för batteriet och laddaren är utslitna :P så om ni vet någon bra mobil, och som håller! ... så kan ni gärna skriva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0