i got myself a cellphone! :D

hihihi, äntligen en ny telefon :) inte den nyaste dock men sålänge den funkar så är jag glad. Har levt med den där skitmobilen länge :P haha.. har bara problem med lösenordet? får väll ringa och fråga eller nått..

Men men, igår var jag hemma hos min syster :) hon & jag grillade så tittade vi på EM-finalen! SPANIEN VAANN! :D hähhähäää.. maten blev iaf skiitgod, mmm.. köttet helt perfekt :D vi använde elgrill, så satt vi där i tystnad ett bra tag o bara väntade på att det skulle hända något.. efter lång tid hade gått kom hon på att sladden inte var ikopplad, hahhaa.. smartasses :D


 


Efter maten så visste vi inte vad vi skulle göra, så vi tog ett fotbad o tog med oss ett spel in som hade frågor man skulle lösa.. haha roligt :D de va typ nån dåliga fråga som vi inte fattade förrän efter 5 min haha.
- Vad är det för skillnad mellan en smutsig gris och en ren?
jag bara: smutset? hahaha.. och hon höll med sen blev hon tyst o började tänka till så bara dog hon av garv.. dom menade tydligen djuret Ren, inte ren gris :P aja.. låter inte så roligt nu kanske men det var det då..
Så kom den här klassikern; vad är det som går och går men aldrig kommer til dörren?
och jag vet inte om jag är den enda nu men det fanns ett skämt man brukade dra när man var mindre där svaret var: farfar som fastnat me snoppen i toasitsen. HAHAH, ingen som hört? iaf, min syster hade inte o hon ville dränka sig av skratt  hahah :D



Sen blev det att titta på matchen som sagt :D under tiden hade vi kul iaf, jimmie höll på o skrämma sönder prince, var skit roligt. stackars prince fick hjärtattack första gången :D haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0