HURRAY MAMI!

Värst vad mycket som händer idag känns det som, jag ska berätta vad som hände imorse!
Jag vaknar 10.00 till skolan som startade 10.55. Min mamma kommer in i mitt rum och plockar bland saker, jag frågar henne: Ska du inte jobba? Då svarar hon: Jo, men måste först till banken eftersom mitt bankkort blivit avmagnetiserat. Okej tänkte jag och fortsatte lata mig. Klockan är 10:50 och jag ska precis ta cykeln till skolan då mamma ringer.
- Cristal, vad gör du?
- Inget mam, jag e stressad nu jag måste till skolan!
- Okej, men kom ner så skjutsar jag dig.
Då tänkte jag aha, okej why not? Hon har väll säkert lånat bilen av lars. Jag springer ner, letar efter bilen som är stor och silvrig.. ser den inte? Så ser jag mamma sitta i en bil precis brevid mig. Jag tänkte whaat? Vems bil är det här? Så säger mamma att den och att det är lånad av en bilfirma. Några sekunder gick och hon kunde inte hålla sig:
- JAG SKOJAR! JAG KÖPTE DEN! :D
- AAAAAAAAAAHHHH!
Fatta hur glada vi blev, vi fucka ur i bilen till skolan.. haha, grattis mamma! du som hade körkort utan bil! NO MORE! skitsöt, silverfärgad, passar henne perfekt.. vänta bara tills jag tar körkortet! hihi, so happy for her! :) lägger upp en bild på bilen senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0