hos syster

Kom hem för inte längesen från min syster, va där ganska länge och vi hade kul :D först gick vi till hemköp där hon hämta ut sitt H&M paket som hon fått, skitfina kläder! :) väntar på att få mina också, skulle också kommit denna vecka plus att jag beställde innan henne.. så det är lite konstigt? jag vet inte.. i alla fall, efter hemköp drog vi hem där vi lagade mat åååh så gott det blev! Kyckling, i gryta me cocos mjölk, chili o massa.. mmm, med ris såklart :) helt underbart! lite starkt också, just like i want it :) efter det satt vi och tittade lite på film, satt vid datorn osv.. sen fick hon lust att sminka mig så jag bara okej, visst? haha.. blev fint faktiskt.. kameran fångade inte rinktigt färgen och hur fint det var så de blev lite lamt. men det var fint i verklighet! vi satt och snackade lite, lekte med prince och the cats.. sen var jag trött så jag gick hem.. pratade med min älskling på vägen som sitter o pluggar sönder sig till körkorten, skitbra!  ..och här sitter jag nu :) tía är här igen, ska hämta massa kartonger och så för att underlätta inför flytten. Tror jag kommer sova tidigt idag, eftersom jag redan känner mig tröött, ska bli så skönt! (a) nog om det, nu måste jag hjälpa till att bära ner sakerna :)


 


 
 
 

( ögonskuggan ser rosa ut här, men den är röd )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0