home, sweet home.

Nu är jag hemma :) kom vid 11 tiden, så fick vakna 9 för att åka iväg, Lina hade tandläkartid så tänkte att jag lika gärna kunde åka hem då också. Vi har haft kul, vi var i Varamon, Motala och sola bada, härligt! Var mycket folk där faktiskt, men sist jag var där var det  verkligen fullt. Det var ganska kallt i vattnet till en början, men det blev skönt sen! Vi solade mest.




Efter att vi var där till kl. 7 så åkte vi till Vadstena och kollade på en stor bil & mc utställning, fanns skit många fina bilar och bikes. Nu kunde jag tyvärr inte ta bilder på dom, för min kamera var slut på batterier.. tog några med mammas mobil men har dom inte här.. men kul faktiskt, fanns allt från då till nu.
Vi gick längs vättern förbi vadstenaslottet och klostren, såg munkar och nunnor, hihi.. såg även en biskop som gick runt och bar på korset. Det var döfint där ute, sötaste husen och allt. Fick nog med ett par bilder..







hann inte ta kort, blev lite dåligt.. iaf, de söta nunnorna ---^


Senare blev vi alla hungriga och åkte hem och grillade kyckling, yummie! Mamma gjorde extra mycket ris för att lina hade sagt innan att hon åt en massa ris! hahah, mamma tog orden liiiiite för hårt :D Men iaf, det blev goott!
Jag och Lina gick och la oss i stugan & spelade kort tills vi somnade.. Vi spelade dam, och det var en kung & en dam som förföljde oss genom hela spelet, hahaha.. låter konstigt men det var läskigt.. alla våra hemliga kort av 52 så fick vi samma kort hela tiden! blanda bra och allt? wieerd.. haha, sen somnade vi och lyssnade på fåren haha..
Kort sagt har vi haft kul! Måste vi göra om någon dag Lina pinaa :D <3



I LOVE MY MOM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0