home, sweet home!

Nu är jag ju hemma igen, kom hem igår & älsklingen följde med mig :)
Kan inte säga att jag saknade Norrköping, men det är skönt att vara hemma :) Malmö, finns så mycket där nere.. i love it! Hade verkligen döroligt där nere, var där i 5 dagar.. skulle åkt hem i tisdags men det strulade så mycket =/
Kan säga såhär, vi rökte vattenpipa nästan varjedag, lägenheten blev ett stort rökmoln! haha, stackars hans mamma, hon blev trött i huvudet av all rök.






Fick också jättefina presenterav dom, kläder. hur fina som helst.. precis min stil :)
Köpte massor där nere också, gick på bio och såg Max Payne.. ganska bra faktiskt.
Nu ringde älskling, han kommer nu på min vackra cykel haha..

Ska bort från datorn nu, skriver mer imorgon :D
Peace out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0