hemmadag.

Idag stannade jag hemma från skolan eftersom jag vaknade med världens magknip.
Ni vet när det spänner så hårt att man inte kan stå upp rakt.. måste böja sig och gå som om man är 90 år gammal.
Känndes inte bra alls så sjukanmälde mig, och stannade hemma istället..

Satt nyss och såg på Dr.Phil, som jag bara älskar att se på. Han är så smart!
Dr.Phil & Oprah får mig verkligen att sitta klistrad i tv-soffan :P haha..

Anyways.. nu ska jag ringa älsklingen.
Idag blir det att plugga till psykologiprovet :)


Kommentarer
Postat av: Leia

Hej hej!

2009-04-11 @ 00:37:09
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Vilken fin blogg du har!

Om du blir medlem gratis på denna sida, kan du samla poäng som du sedan kan växla in mot pengar i form av presentkort som du kan handla på massa olika affärer för.

Prova vettja :)

http://www.freestreet.se/?r=4062

Kram

2009-04-11 @ 00:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0