hemma hos syster.

Nu sitter jag hemma hos min syster. Hennes kompisar är här också.. Dom sjunger singstar, they suck! haha, man kan ju sjunga fast ha dålig röst, men dom har inget av de! HAHA. Lite roligt faktiskt..
Just nu sitter dom och röker vattenpipa och jag och min bror sitter och höjer ögonbrynen åt allt dom gör.
På tal om min syster, ska visa er två videos från henne 20års-dag! :D

(video borttagen)

Här är Christoffer & Jimmie, Ermin & Jag..
Ermin & Jimmie hade ögonbindlar på sig och Jag & Christoffer skulle leda dom runt i rummet för att få tag i dom röda lapparna som fanns. Men vi hade olika lappar ifall ni undrar varför vi inte tar vissa.
Mamma som filmar och dör av skratt! HAHA.

(videoborttagen)

Här är jag & älsklingen när vi doppar tamponger i flaskor.. haha.
Vi skulle egentligen lyfta dom utan att hålla i dom, men det blev för tungt.
Vi hade massa tävlingar och jag och älsklingen vann! :D vi är bäst ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0