helt slut.

Nu har jag packat allting till imorgon, finns lite kvar att packa inför flytten men de kommer gå bra. Jaa ni, vad mer ska man säga. Finns inte så mycket att göra än att vänta på morgondagen.. min kära khlode, önskar att hon kunde följa med alltså den där tjejer skulle få hela flygplanet o skaka, fucka ur totalt! :D hahaha, lång tid kvar tills vi kommer ses =/ ska hitta henne en man där nere, går bra me vem som helst.. bara han andas.. han kanske inte änns behöver andas? hahaha.. nej då :) KHLODE, släpp flashi imorgon ska ta kort på dig så att han-som-inte-får-nämnas (HAHAHA, voldermort) ska få se lite av dig varje dag :D hahaha.. älskar dig min vän <3

nu ska jag softa lite, bort från datorn och ringa min älskade man :D hejdå alla.. eller lär nog skriva ett inlägg imorgon innan jag åjker ner till resecentrum! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0