hello, what's your name?

hello, what's your name?
you look the same, as your sistaaaaaaaah *tonar bort*

HAHAHA, så kan det låta när jag och min syster improviserar en låt.. hahahaha! ni fattar säkert ingenting men vi har suttit och skrattat åt det ganska länge nu, helt sjuka! Vi satt nyss och såg på tv. Filmen hette the wedding date, och var en typisk amerikansk kärleksfilm. Gillar romantik/drama filmer, sånt kan jag se på om och om igen :) Min syster föreslog att vi skulle se på någon skräckfilm nu, men vi får se om jag orkar.. annars blir det att spela playstation och äta oss feta. Vi köpte nämligen chips med dipp förut, Grillchips med Sourcreme & onion dipmix. Klockrent blev det, så välj det nästa gång ni är sugna på något gott!

Tyvärr så gick älsklingen hem till sin morbror, så blev ingen kväll med honom. Men imorgon så åker vi tillsammans ut hem till mamma :) nu ska jag sätta mig i vardagsrummet med min syster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0