handskas med situationer.

Hur handskas man med dom egentligen?

Ni har säkert varit med om hur man tror att en person vinkar åt en, man vinkar tillbaka och sen upptäcker man att den personen vinkade till den bakom dig.
Speciellt pinsamt blir det ju om andra ser din pinsamma situation, haha..
När något sånt händer mig så gör jag inget annat än skratta, annars blir det ännu mer pinsamt.

Minns att jag diskuterade med någon om hur man skulle göra ifall situationen såg ut såhär:
Man springer efter en buss som man vet kommer åka vilken sekund som helst.
Så man springer, ser ut som en jag vet inte vad, och sen åker bussen PRECIS när man är framme.
Skitpinsamt ju om folket på bussen bara kollar på en som: Haa! Du missa den!
Vad gör man då? .. Jo, man saktar inte ner för att man missa den, man fortsätter springa som om man sprang efter något annat! HAHA..
Då fattar dom väll aldrig att man sprang efter bussen?

Det finns massa situationer som kan skämma ut en totalt, man kan ramla framför folk, prutta eller vad som.. haha.
Det bästa är ju alltid att skratta åt det, eller hur?
Ja menar, ramlar du och ställer dig snabbt upp som om inget har hänt kommer folk bara; ok? utskämmning.
Eller om du fiser i ett tyst klassrum. Folk fattar ju att det är du, då sitter man inte bara där och är tyst.. folk kommer tro man är värsta skummisen ju, haha..
alltså, inte för att jag har pruttat i ett klassrum.. men har varit med om en kille som typ, bajspruttade.. och skulle han skrattat åt det, vilket han inte gjorde, skulle situationen blivit rolig.. men nu blev den pinsam :P

ta inte saker på så mycket allvar så blir livet mycket roligare..

Vad är det pinsammaste du varit med om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0