HALLELUJAH!

YES! snacka om att min stress har släppt! Psykologiprovet idag gick bättre än väntat, strulade med visa frågor men jag tror att jag klarade mig iaf! :D fööör skönt!
Imorgon har jag ingen skola, inte på fredag heller för det ör studiedag.. kan det bli bättre eller?
Idag i skolan började vi med psykologiprov, därefter var det föreställning i hörsalen. KHLODE SJÖNG! :D hon knäckte alla på scenen, överröstade killen brevid henne också, haha! :) Lekte paparazzi där, för att i ingången stog det att man inte fick filma, fota osv. Jag sket i ja tog min kamera, fast jag var lite diskret.. sen efter så sa dom att man fick. jahopp, försiktig i onödan? Men äh, khlode var bäst ändå! :D


Efter konserten så gick vi och åt mat, och efter det gick vi hem :) vi slutade tidigt. Nu sitter jag bara här och tar det luungt, ingen streeeess! YEES! :D ni anar inte hur skönt det känns!
Nu måste jag fixa tvätten, har tvätt kl 7 på morgonen =/ haha..

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0