godmorgon sverige!

..eller god middag? haha, i mitt tidigare inlägg skrev jag om att jag skulle försöka somna tidigare. Tror ni det blev av? Det går bara inte sova när man inte är trött! Ligger bara där som en idiot och rullar runt, ögonlocken vill lyftas upp när jag blundar o blabla. Så jobbigt =/ tror nog det blir bättre när skolan väl börjar. För då får jag inte  sovmorgon mer utan då måste jag upp! så jag hoppas att det blir bättre då. Förresten, hade en bad dream inatt.. så vaknade inte upp på bästa humör om man säger så :) men nu mår jag bra :D lalalaa..

Nu ska jag nog äta frukost, har inte gjort det än.. alltså märker ni hur dåligt jag äter? =/ this sucks.. känner för att ringa anna skipper i du är vad du äter, jag lovar! Haha, skulle vara för kul :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0