fredagen den 13

Otursdag? naah, tror inte det :) idag fyllde min kära far år så idag ska man vara glad. Han hade ingen aning om att vi änns visste om hans födelsedag! Eller jo, jag sa grattis imorse.. men min pappa är en sån person som inte vill att man ska fira eller köpa något. Efter skolan så gick jag och köpte en tårta. Min pappa var på stan med min bror så jag fick försöka undvika att möta dom. Senare så åkte vi hem till pappa och han anade fortfarande ingenting. Min syster och Jimmie tänkte också komma men det skulle bli överraskning! Så jag var tvungen att hitta på något för att komma ut, och sedan komma in igen tillsammans med min bror, min syster och Jimmie. De hade köpt ljus, en bok och kort.. så satte vi på dom på tårtan.. vissa smälte haha, så fick ta bort några :) iallafall, vi gick in och överraskade honom. Han blev hur glad som helst! :)

Annars idag har jag bara haft skola, slutade tidigt och gick efter det på stan med tjejerna.. alltså jag gillar inte att känna sån lust att köpa en sak utan att kunna göra det för man inte har tillräckligt med pengar! jobbigt jobbigt, men imorgon ska jag gå igen med min bror och syster :) finns mycket rea på stan! hoppas jag hittar något.. OH, gissa vad som hände? helt sjukt.. först mötte vi en tant och såhär lät det:

- *Khlode och Melissa pratar med varandra*
- tanten: här i Sverige pratar vi svenska!
- *melissa gör något ljud mot henne*
- tanten: eller kan ni prata svenska?
- jag: vi talar perfekt svenska!
- nej, gör ni ju inte alls det!
- jag: jag pratar ju med dig nu?

HAHA, lite roligt faktiskt :) sen hände en helt sjuk grej! Vi ska in till en skoaffär, jag går mot en man, han går mot mig.. jag ska svänga in till affären.. vet ni vad han gör? han sparkar mig på foten!! ni vet som man gör när man vill fälla någon! jag sa: men gud, vad håller du på med? :S han härmar med fjollig röst: ja gud vad håller jag på med? det roliga var att han va 40+ och gör något sånt? haha första gången i hela mitt liv något sånt händer. Rima och hennes syster stog som frågetecken och ba va fan håller han på med :S jaja, finns människor till allt..

Just nu sitter jag hemma hos min syster, ska sova här inatt :) vi ska strax äta.. kommer ha kul ikväll, men måste också plugga, för har redovisning och prov nästa vecka! Så nu ska jag bara softa :) och imorgon tänkte jag lägga ut mer i bloggen.. det jag köpt osv. Lite make-up tips och liknande! Yeeay! :D


jag älskar min baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0