första skoldagen.

Idag var första skoldagen sedan en månad tillbaka. Kan inte säga att jag har saknat skolan, det är kämpigt att vakna på morgon ju. Idag hände det lite i skolan, Norrköpings tidning var där och skulle intervjua oss om Bangladesh. 3 personer skulle intervjuas i TV, 3 andra i tidning. Jag blev en av de som intervjuades av TV, haha. Vet redan nu att det inte blev så bra, yrade för det mesta och blev störd av en lärare som stog och stirrade in. Vi får se resultatet snart, ringde älsklingen och berättade och sa att han inte fick kolla, haha :) det var det, sen hände det inte så mycket mer. Hämtade ut mitt busskort idag, fick det av skolan nu när jag bor i norsholm.

Just nu är det tråkigt där, eftersom internet inte är fixat än. Jag och mamma ska åka och kolla på det imorgon och förhoppningsvis fixar det sig. Vet ni något billigt, trådlöst?
Hoppas det fixar sig snart iaf, det finns inte så mycket att göra därute annars.

Ska strax äta mat snart, pappa har gjort köttfärslimpa :) min bror sitter och spelar piano han har demo på och låtsas som att det är han som spelar, haha.. han ska snart dra och träna. Mamma kommer och hämtar mig strax efter kl. 21:00 då hon slutar jobbet. Nu ska magen fyllas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0