flyttkartonger

Nu är det dags att börja packa ner lite av mina saker.. kan samtidigt städa lite :D har en massa saker som jag vill ha med men som inte kommer att få plats.. men vi får se hur det blir, tror det kommer bli bra ändå :)
min bror kommer hit snart, och min älskling kanske kommer tillbaka över dagen eftersom de blev ändrat o de åker hem imorgon! wihuu :D hoppas han kommer hit, hihi..

anyways, var på hemköp förut och köpte lite gott, och så köpte jag en borste eftersom alla andra är så dåliga.. många tycker att man inte ska borsta håret.. men ska ändra på de nu.. tappar hår här och där, överallt så varför inte bara borsta bort skiten o hålla håret rent? haha..

nu ska jag packa ner :) skriver mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0