F*CK SNÖN!

Åååh, bort med snön! Vill inte ha snö mitt i våren!
Det var världens snöstorm idag, man kunde knappt gå ut! Iskallt och blött! I skolan, under vår långa rast, så gick jag och Rima till stan för att ta ut pengar. Vart vi än gick, så fick vi motvind mot oss! Så jobbigt att vi tog spårvagnen mellan en hållplats, haha.. efter det satt vi i skolans cafeteria och snackade lite :) annars har det gått bra i skolan.. dock fick vi oförberett läxförhör av Jesper såklart.. alltid något, haha :) efter svenskan hade vi redovisning för en klass, alltså projektredovisning, gick smooth.. en bra klass :) vill inte änns tänka på måndag, då ska vi redovisa för en annan klass som våran svenska lärare Jesper har. Tro mig, han kommer bedömma vår redovisning och det lär ju påverka vårat svenska betyg en aning? Anyways, det går bra!

Efter skolan så skulle jag ta bussen hem, ganska jobbigt eftersom det tar ca 40-50 min.. men det gick bra, och var hemma vid kl. 17:00 :) väl hemma så har jag städat lite, sorterat en massa papper som jag inte sett på 1 år.. så nu känns det skönt att bli av med det mesta! Imorgon blir det mer ordning och reda, ska organisera upp alla mina kläder.. det måste ju bli bra, eller hur? :D



(bilden är ej tagen av mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0