får ju inte glömma

..att lägga in bilderna från Linas och mitt 18-årsfirande.

Dagen började lugnt som vanligt, utan stress..
Vi hade hyrt lokalen som ligger på bottenvåningen i vårt hus och firandet skulle börja kl 7.
Lina kom hem till mig vid 3 tiden, 4 timmar innan vi skulle vara klara.. Då stressar man ju inte, det var ju ändå 4 tummar kvar. Så typiskt oss att tänka så, vad tror ni hände sen då? Jo, stress till max.. Vi var inte äns klara när det var 30 minuter kvar! haha, men det gick ju bra ändå.. alla var ju inte där än heller :) *bortförklaring?* haha.

Blev även en liten surprise också då tjejorna dök upp oväntat.
Zcat, Danira & Olivia.. fastän deras högskoleprov dagen efter så kunde dom till slut bestämma sig för att komma! :) Bjöd mina söta flickor melissa & rima också.. khlode couldn't make it =/ hennes fest var ju dagen efter haha.. Men det blev bra ändå, Lina bjöd några av henens vänner också så det gick ju bra. Blev lite grupperat måste jag säga, svenskarna på ena sidan, invandrarna på andra.. haha.

Men tack så jätte mycket alla som var där, kul att ni kunde komma! <3

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0