en seg dag

Idag vaknade jag vid 12 tiden, men kände mig fortfarande trött så låg kvar i sängen och försökte somna om.. men det gick ju inte eftersom pappa och andra människor var här och höll på med packningen osv. så jag kunde ju inte somna om, så låg och sega mig hela tiden och gick upp vid 2 till slut. Så nu kommer jag att uppdatera ganska dåligt om dagarna eftersom vi håller på och packar det ska vara klart nästa vecka och det är en hel del kvar.. så de e en massa jobb. Jag åt precis mat och städade lite.. ska väll fortsätta med det snart :/ måste läsa lite också när jag har tid. har prov i historia på torsdag. Ska uppdatera om lite roligare sen :) byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0