en lugn dag.

Helluu!

Det lär inte bli flera uppdateringer per dag några dagar framöver dels för att jag vill ta vara på tiden jag har här i malmö, åker snart hem igen och dels för att internet inte är fixat hemma. Lite synd, men inget man kan göra åt saken.

Så, idag har det varit en ganska lugn dag. Vaknade med ont i magen som jag haft varje morgon den senaste tiden. Vi gick upp och åt frukost, tog det lugnt. Senare gick jag med Ermin till tandläkaren som aldrig blev av, hans tandläkare var sjuk haha. Efter det så drog vi hem igen. Jag och hans mamma gick och handlade, en liten promenad och pratade lite. Hon är så söt :) sedan dess har vi tagit det lugnt för det mesta, köpt godsaker som vanligt haha. Nu sitter de o spelar ps3 online som nördar. Har ont i huvudet, har haft det i timmar nu =/ ska gå och vila mig lite i soffan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0