En lång och jobbig natt..

Här försöker man börja med nya sovtider för att sluta vakna så sent på dagen. Igår kände jag mig trött gick och la mig strax innan 1 på natten. Försöker sova, ligger och rullar runt.. klockan slår 2 och det börjar blixtra och åska. Inte nog med det det höll på i evigheter, hur lätt är det att sova när det låter som världens krig utanför? haha, molnen verkade vara ganska nära också så det blev bara värre. Iaf, efter det slutade.. någon timma senare (a).. så försökte jag somna om men det gick inte heller! Tänkte vad ska jag göra för att somna? Så började jag tänka på nått helt flippat. Ni vet i cartoon program så visar dom där här lilla bubblan över huvudet på den som sover, med fåren som hoppar över hagen? HAHA, fråga mig inte hur jag kom och tänka på det! Tänkte liksom, dom visar sånt på alla? Varför just får som hoppas över en hage? Haha, så dum som jag var så provade jag. Gick inte så bra för började skratta åt mig själv hela tiden.. Lyckades i allafall somna finally!

Sitter och lyssnar på musik nu.. känner mig hungrig och ska gå och äta chicken adobo som min älskade mamma har lagat! hihi, min favuurit (a) haha.. får alltid den där "lilla al-fadji dialekten" när jag ska säga sånt, haha. Han är bäst! :D
Ska äta nu och se på någon film. Kan se bra filmer om och om igen så har bestämt mig för att se på En djävulsk romans, 1999 versionen! Älskade att se den förut, den är faktiskt bra.. ni borde se den! Fast ni kanske redan sett den eftersom att det är 1999 vi snackar om, haha.

Jaja, nog om detta.. i'm headin for the kitchen now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0