en el centro.

Nu har jag och min kära mami kommit hem från stan, gick hem I REGNET! gick dit i regnet också..
Föst så ville jag inte dra eftersom att det regnade, sen så sa mamma: men jag kan gå själv det gör inget.
Man bara, neej du ska inte gå själv! synd ju.. man måste ju följa med, haha..
så jag gick till min tía som var i syateljén med min mamma & några till filipinas haha.. min moster blir alltid så glad att se mig, haha så söt :D hon bara CRISTAAAAL! *springer fram o pussar mig*
Hon har såå mycket fina kläder där som hon själv sytt, skitfina..

Sen gick jag & min mamma ut i regnet, hon hade inte tagit jacka med sig eftersom när hon gick hemifrån va de bra väder.. haha, o hon bad mig inte ta med jacka så, man får ta sånt..
vi gick till stan, köpte lite saker.. hon skulle köpa hårfärg osv. och det lönar sig att gå med mamma ibland, haha..
hon köpte mig en locktååång! hihihi.. äntligen..






köpte warm wax till mina söta ben också, hahaha..

Sen så gick vi hem, och regnet blev ju inte bättre.. börja blåsa och regna ÄNNU mer..
och jag hatar när de regnar så mkt, speciellt när skorna är fyllda med vatten o man kan inte undvika att gå i pölar..
jag verkar ju varit den enda som ville hem snabbt, mamma börja ställa sig o snacka med en kompis, man bara: jaaaa? okej hehe hejdå *fortsätter prata* .. haha jobbigt! o sen när vi fortsatte gå hem, så va hon jätteglad av någon anledning.. hon började sjunga "i'm singing in the rain" nana, fast hon kunde ju inte texten så hon körde en remix haha..

ajust det, vi var inne på hemköp också, handla lite mat.. så när vi gick ut, så kom en gubbe fram till mig..
han bara "vad är klockan din?" med hakan ända ner itll golvet..
så lekte jag riktigt svensk tillbaka haha; "jadu, ja vet inte vad din är men min är -blabla-"
o seen, så bara kom en flood med dregel ut ur hans mun.. haha stackarn, han va lite sådär..
dom är så söta dom gamlingarna..



Shit, vilket väder ute, blåser skithårt och bara öser ner regn.. på bilden ser det inte ut att vara så mycket.. men tro mig det är det! haha.. men men, det kan vara mysigt ibland :D om min älskling skulle vara här =/ men han kommer snart ! nästa vecka faktiskt.. hihi.. pussa sönder :D <3

Får väll skriva mer senare, byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0