en dag på landet.

I Fredags åkte Jag, Merry & Jimmie ut till Mamma och Lars på landet, hähä. Det var faktiskt kul, vi tog prince med oss, som blev överenergisk när han träffade hunden karras. Kunde släppa honom fri, sprang som en galning och lekte med karras..

Merry: Jimmie!? Vad har Prince på pungen? =/
Jimmie: *kollar*.... EN GETING!
.. alla får panik och prince också hahaha.. vi fick bort getingen men den hade stuckit honom =/ så gadden satt kvar i pungen på stackaren.. haha, blev helt svullen o vi var så oroliga att han skulle vara allergisk eller nått o dö, haha.. men nej det blev bra :D mamma la på lite av hennes mirakel salva, aloe vera.. och det blev bra! :D


.



Efter jag fick syn på den stora studsmattan så sprang jag dit direkt och hoppade, innan jag visste att den var dyngblöt.. haha. Hoppade massa & jimmie också, var nära på att flyga ur tomten.. haha.





Sen grillade vi, var dööööööööhungrig! haha, så det blev gottigott! :D
här står jimmie och grillar meat :D



Till sist spelade vi spel, RISK, tror jag det hette.. man skulle erövra världen me sin armé haha.. vi hade lite problem med reglerna i början, förstod inte riktigt.. men det gick bra ett tag tills allt börja vända.. hade hela Europa i mina händer sen kom mamma och evakuera :( men Lars vann hela världen till slut, bajs också... nästa gång vinner jag!



Det var min fredag :) men nu är det ju söndag, så ska skriva sen vad jag gjorde igår :D
Nu ska jag nog äta lite mat, är hungrig.. finns inget att göra just nu heller, saknar min älskling! :(

Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0