en dag med Lina

Idag har jag spenderat min dag med min kära Lina. Vi spenderade nog de mesta av vår tid av att frysa ihjäl. Jag skojar inte, jag har aldrig, aaldrig, frusit så mycket om mina fötter som vi gjorde! Det var verkligen katastrof! Vi bestämde oss för att dra och köpa mat från Spicy Hot (gotta love it!).. och eftersom det var så kallt så skulle vi ta bussen.. problemet är bara att man måste byta buss för att komma dit och vi gjorde allt för att vänta så lite som möjligt ute.. alltså vi åkte hellre runt lite extra i bussen för att slippa stå och frysa haha.. gick det bra sen då? verkligen inte.. vi tog bussen till stan, såg att nästa buss inte kom förrän 10 min så vi åkte vidare och fördröjde tiden lite.. sen missa vi bussen vi skulle byta till och till sist efter en lång stunds väntande kom vi på.. vi kom fram, beställde maten och skulle åka tillbaka.. det blev ännu värre! vi missa vår buss 2 ggr! så de krånglade hela tiden, jävla bussar.. ska aldrig passa tider!

anyways, till slut kom vi hem med iskalla fötter.. sprang in i badrummet, fyllde på badkaret me varmatten och doppade ner fötterna.. fan vad det sved! våra fötter var röda som tomater och mina tår svullnade upp! kunde knappt gå alltså.. men, det var värt det eftersom maten var amaaaazing! :D tro mig, dom snålar verkligen inte! har mat över!

efter det, softade vi ett tag framför datorn, snackade en hel del om livet.. alltid skönt och snacka med Lina, förstår varandra så bra :) makes me happy. hade lust att sminka oss lite också, så jag sminkade henne lite.. det blev bra, eller
vad säger ni? :D

Nu ska jag äta, känner mig hungrig igen.. haha :)
peace out

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0