En bra dag för övrigt.

Bortsett från mitt dåliga humör efter den lektionen så har dagen faktiskt varit bra! Jag skrev historia prov idag som gick väldigt bra, bättre än sist kan jag lova! Känns skönt att bli av med det, nu har jag mer tid till annat, som t.ex. packningen? tråkigt men ett måste. I helgen ska jag också övningsköra, hihi.. längtar verkligen tills jag får körkortet. Under den näsan 3 timmars rasten så åkte jag ner till banken med mamma och pappa för att fixa ett nytt bankkort till mig eftersom mitt försvann. Så det kommer förhoppningsvis nästa vecka :) Efter banken åkte jag tillbaka till skolan för naturkunskapen där jag blev på dåligt humör. Efter den lektionen slutade vi, jag gick hem och öppnade paketen som jag fick på posten.

Första paketet innehöll de färgade linserna, wihuu.. så öppnade direkt för att se om färgen verkligen stämde till min beställning. Måste säga att det såg väldigt ljusa ut och eftersom jag har näst intill svarta ögon så lärr det inte synas mycket alls på mig. Men kommer prova på dom nångång snart, så då ska ni få se :)





Andra paketet inehöll kläder från H&M. Hade beställt några saker, problemet var bara att de levererade en vara fel. Jag beställde underkläder och istället fick jag en tröja för gravida kvinnor i storlek L. Lite tidigt kanske? hahaha.. i wish :) så jag har meddelat dom om fel leveransen och det kommer ordna sig :) detta är vad jag fick som var mitt i allafall.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0