Ekön

Tidigare idag så övningskörde jag tillsammans med min syster, min pappa och prince. Körde till ekön, vårt gamla sommarställe. De håller på att bygga om nu, så det ser helt annorlunda ut från sist jag såg det. But it's still beautiful :) massa gamla minnen som flög upp. Haha, en rolig sak var ju att när vi åkte ner till fyrudden (en båthamn som min syster säger HAHA eller tillome bättre, ett ställe där dom me båtar bor på) hahaha. jag frågade vad man kan kalla fyrudden så fick ja de svaren.. haha, anyways.. när vi kom dit, så fick prince deja vu panik. eftersom han för inte längesedan åkte på rehab ch tränade i en pool så ville han verkligen inte se vatten! haha, så han satt och gnällde i flera kilometer för han trodde att vi skulle kasta ner honom i vattnet eller något :P när vi kom fram till ekön så gick vi ner till vattnet och bryggorna.. prince var ju inte direkt glad över att gå där. 

Tog en massa foton eftersom det är så fint där! här är några av dom..














..sen var det dags att åka hem igen, där solen var lika vacker :)

 
(bilderna är tagna av mig och är inte retuscherade)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0